Regulamin uczestnictwa w wydarzeniach w czasie pandemii COVID-19
REGULAMIN DOTYCZĄCY SZCZEGÓLNYCH WARUNKÓW UCZESTNICTWA W WYDARZENIACH KULTURALNYCH ORGANIZOWANYCH W CAVATINA HALL W BIELSKU-BIAŁEJ, związanych z przeciwdziałaniem SARS-CoV-2
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa szczególne zasady uczestniczenia w wydarzeniach kulturalnych tj. koncertach, (zwanych dalej „Wydarzeniami”), odbywających się w Cavatina Hall w Bielsku-Białej przy ul. Dworkowej 2.
- Regulamin wprowadza się w celu wdrożenia zasad związanych z ustanowieniem określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii wirusa SARS-CoV-2 w Polsce, dostępnych na stronach Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu (gov.pl).
§2 Warunki uczestnictwa w wydarzeniach
- Każdy uczestnik Wydarzenia jest zobowiązany do przestrzegania niniejszego Regulaminu oraz wytycznych, o których mowa w § 1.
- W przypadku nieprzestrzegania Regulaminu i wytycznych, personel Cavatina Hall jest uprawniony do uniemożliwienia uczestnictwa w Wydarzeniu, a w takim przypadku należność za bilet nie podlega zwrotowi.
- Regulamin wiąże wszystkie osoby zamierzające uczestniczyć w Wydarzeniu niezależnie od tego, czy dokonały zakupu Biletu osobiście, czy też otrzymały go od osób trzecich.
- Dokonanie zakupu Biletu po zapoznaniu się z Regulaminem jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu i zobowiązaniem do przestrzegania jego postanowień.
- Regulamin jest udostępniany na stronie www.cavatinahall.pl oraz w kasach Cavatina Hall.
- Cavatina Hall zastrzega sobie prawo do oferowania zgodnie z obowiązującymi przepisami Głównego Inspektora Sanitarnego lub innego uprawnionego podmiotu, puli biletów dla osób niezaszczepionych przeciwko wirusowi SARS-Cov-2. Ilość biletów dla osób niezaszczepionych będzie zgodna z maksymalną ilością dopuszczoną przez przepisy prawne obowiązujące w dniu Wydarzenia.
- Pozostałe miejsca mogą zostać zajęte wyłącznie przez osoby, które okażą Certyfikat zaszczepienia czyli takie, które otrzymały pełny cykl szczepień ( dwoma dawkami lub kolejnymi dawkami przypominającymi ) szczepionką zarejestrowaną w Unii Europejskiej.
- Okazanie przez Uczestnika Certyfikatu jest dobrowolne, przy czym osoby, które nie zechcą okazać Certyfikatu zaszczepienia, będą traktowane jak osoby niezaszczepione i zostaną objęte wszystkimi obowiązującymi limitami.
- Ilość Uczestników bez Certyfikatu będzie skrupulatnie zliczana przez pracowników obsługi widowni, którzy uniemożliwią wstęp na Salę Główną lub Salę Kameralną po przekroczeniu wyż. wym. limitów.
- Osoby bez Certyfikatu, które zakupiły bilet stacjonarnie, a nie zostały wpuszczone na Salę Główną lub Kameralną z powodu przekroczenia limitu osób niezaszczepionych, powinny udać się do kas w celu otrzymania zwrotu pieniędzy za bilet.
- Osoby bez Certyfikatu, które zakupiły bilet on-line na stronie: bilety.cavatinahall.pl, a nie zostały wpuszczone na Salę Główną lub Kameralną, z powodu przekroczenia limitu osób niezaszczepionych, powinny udać się do kas osobiście lub zgłosić się telefonicznie bądź mailowo ( kasy@cavatinahall.pl ), w celu otrzymania zwrotu środków na konto. Zwrot powinien nastąpić najpóźniej w ciągu 14 dni od zgłoszenia tego faktu w kasach.
- Podczas zakupu biletu on-line na stronie www.bilety.cavatinahall.pl, Uczestnik Wydarzenia zostanie poproszony o zapoznanie się z niniejszym regulaminem oraz zaznaczenie tego faktu w kwadratowym polu. Brak zaznaczenia pola uniemożliwi tym samym zakup biletu.
- Przed wejściem do Cavatina Hall uczestnik Wydarzenia, który nie okaże Certyfikatu jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu (zwanego dalej „Oświadczeniem”), z którego wynika, że według jego najlepszej wiedzy, nie podlega kwarantannie lub izolacji.
- Jeżeli dana osoba nie spełnia wymogów wskazanych w ust. 1 lub odmawia złożenia Oświadczenia, nie zostanie ona dopuszczona do udziału w Wydarzeniu. W takim przypadku należność za Bilet nie podlega zwrotowi
- W przypadku stwierdzenia zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 dane zawarte w Oświadczeniu służą uzyskaniu możliwości skontaktowania się z osobą, która uczestniczyła w Wydarzeniu i podała swoje dane. Dane przekazywane są także przez osoby zarządzające Cavatina Hall właściwym służbom sanitarnym.
- Formularz Oświadczenia będzie przechowywany przez Cavatina Hall przez okres 2 tygodni licząc od dnia Wydarzenia.
- Procedura wpuszczania uczestników na Wydarzenie rozpoczyna się na godzinę przed planowanym rozpoczęciem Wydarzenia, odbywającym się w Sali Głównej i w Sali Kameralnej i kończy się w momencie rozpoczęcia Wydarzenia.
- Osoba spóźniona nie będzie wpuszczana na Wydarzenie, a należność za Bilet nie podlega zwrotowi.
- Cavatina Hall udostępnia Uczestnikom ograniczoną liczbę miejsc dostosowując ich liczbę do obowiązujących przepisów (w tym wytycznych) organów władzy państwowej oraz Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczącego ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii w zakresie działalności twórczej związanej z wszelkimi zbiorowymi formami rozrywki.
§3 Zasady przestrzegania przepisów sanitarnych
- Uczestnik Wydarzenia jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących w Cavatina Hall zasad porządkowych związanych w szczególności z przemieszczaniem się i dystansem społecznym oraz bezpieczeństwem na terenie Wydarzenia stosując się do wytycznych personelu Cavatiny Hall.
- Na Sali Głównej i Sali Kameralnej obowiązuje nakaz całkowitego zakrywania ust i nosa. W przypadku nie wyposażenia się samodzielnie, będzie możliwość zakupu maseczki na miejscu w cenie 5 zł za sztukę. Nie dostosowanie się do tego przepisu, poskutkuje wyproszeniem z Sali oraz brakiem możliwości otrzymania zwrotu pieniędzy za bilet.
- Do udziału w Wydarzeniu jest uprawniona wyłącznie osoba, która według jej najlepszej wiedzy nie jest osobą zakażoną wirusem SARS-CoV-2, nie przebywa na kwarantannie, ani też nie przebywa pod nadzorem epidemiologicznym.
- Na terenie sali koncertowej Cavatina Hall, w tym także podczas wchodzenia na teren obiektu, na widownię, podczas zajmowania miejsc i wychodzenia z widowni lub z obiektu należy bezwzględnie przestrzegać regulacji porządkowych i wytycznych personelu, w tym komunikatów; należy zachować dystans od innych osób wynoszący nie mniej niż 1,5m, w tym przy korzystaniu z szatni i bufetów, a w przypadku korzystania z windy mogą w niej przebywać jednorazowo maksymalnie dwie osoby.
- Uczestnik Wydarzenia jest zobowiązany do dezynfekcji rąk za pomocą środka dezynfekującego zapewnionego przez Cavatina Hall, udostępnionego w wyznaczonych miejscach, w szczególności podczas wchodzenia na teren obiektu lub widowni, albo opuszczania tych miejsc.
§4 Postanowienia końcowe
- Uczestnik Wydarzenia ma obowiązek respektowania zasad organizacji Wydarzenia, w tym zasad organizacji widowni ustalonych przez Cavatina Hall.
- W przypadku Wydarzeń organizowanych przez Organizatorów Zewnętrznych, w pierwszej kolejności obowiązywał będzie regulamin tegoż Organizatora. Informacje na temat Wydarzenia oraz odnośniki do stron internetowych Organizatorów Zewnętrznych, znaleźć można na stronie: www.cavatinahall.pl.
- Uczestnik Wydarzenia zajmuje miejsce wskazane na zakupionym bilecie lub wskazane przez personel Cavatina Hall. Zakazuje się samowolnej zmiany miejsca.
- W Cavatina Hall preferuje się okazywanie podczas kontroli biletów elektronicznych.
- W Cavatina Hall preferuje się dokonywanie wszelkich płatności bezgotówkowo.
- Dostępność wydawnictw oraz innych towarów lub usług ogranicza się do sprzedaży online za pośrednictwem strony bilety.cavatinahall.pl
- Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu lub przebywania na terenie obiektu mogą być uzupełniane lub zmieniane w każdym czasie.
- Regulamin obowiązuje od 12 listopada 2021 r. i pozostaje w mocy do odwołania.
- Niezależnie od niniejszego Regulaminu, Uczestnik Wydarzenia ma obowiązek zapoznania się z aktualnymi w dniu danego Wydarzenia wytycznymi GIS dla organizatorów imprez kulturalnych i rozrywkowych w trakcie epidemii wirusa SARS-CoV-2.
- Dane kontaktowe: kontakt@cavatinahall.pl
—
ZAŁĄCZNIK NR 1 ➔ pobierz oświadczenie (pdf)
OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA WYDARZENIA
W ZWIĄZKU ZE STANEM EPIDEMII COVID-19 W ZWIĄZKU Z DZIAŁANIAMI PROFILAKTYCZNYMI WYNIKAJĄCYMI Z ZAGROŻENIEM SARS- COV- 2, NA PODSTAWIE WYTYCZNYCH DLA ORGANIZATORÓW IMPREZ KULTURALNYCH I ROZRYWKOWYCH W TRAKCIE EPIDEMII WIRUSA SARS-COV-2 W POLSCE, WYDANYCH PRZEZ MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO, MINISTERSTWO ROZWOJU ORAZ GŁÓWNEGO INSPEKTORA SANITARNEGO:
Ja, niżej podpisana/y _______________________________________________________________________
Nr telefonu: ______________________________________________________________________________
1. Oświadczam, że według mojej najlepszej wiedzy w okresie ostatnich 14 dni, poprzedzających złożenie oświadczenia:
1) nie jestem zakażony/a wirusem SARS-COV-2;
2) nie przebywam na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym;
2. W przypadku, gdy w ciągu 14 dni od dnia mojego udziału w wydarzeniu organizowanym w Cavatina Hall wystąpią u mnie objawy zakażenia COVID-19, zobowiązuję się niezwłocznie poinformować o tym fakcie właściwe miejscowo służby sanitarne i epidemiologiczne, a także Cavatina Hall na adres mailowy: kasy@cavatinahall.pl oraz podjąć niezbędne kroki wg wskazań GIS https://www.gov.pl/web/koronawirus.
3. Zobowiązuję się do przestrzegania Regulaminu reżimu sanitarnego dotyczącego zasad bezpiecznego funkcjonowania Sali koncertowej Cavatina Hall w trackie epidemii COVID-19.
4. Wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych zawartych w oświadczeniu w zbiorze danych osobowych Cavatiny Hall – w celu przekazania na żądanie właściwych służb sanitarnych (np. Głównego Inspektoratu Sanitarnego, ul. Targowa 65 03–729 Warszawa) w zakresie niezbędnym do dochodzenia epidemiologicznego na wypadek mojego zakażenia lub wykrycia, że przebywałem/am w bezpośrednim kontakcie z osobą zakażoną, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zapobiegania, przeciwdziałania, zwalczania SARS – CoV 2 (COVID-19).
5. Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a, zgodnie z Rozporządzeniem RODO, że:
1) Administratorem danych osobowych w Cavatina Hall jest Fundacja Fiducia z siedzibą w Bielsku-Białej (43-300), ul. Dworkowa 2.
2) Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie:
a) art. 9 ust. 2 lit. i) w zw. z art. 6 ust 1 lit. c) i e) rozporządzenia RODO oraz ustawą z dnia 10 maja 2018r. (Dz.U.2018 poz.100 z późn. zm.) w zw. z art. 17 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374 z późn. zm.) – celem zapobiegania i zwalczania epidemii wywołanej koronawirusem SARS-CoV-2;
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy oraz realizacji udziału uczestnika w wydarzeniu.
3) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Administratora: e-mail: iod@cavatinahall.pl,
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 14 dni od daty wydarzenia;
5) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestnictwa w wydarzeniu;
6) Pozostałe informacje nt. przetwarzania Pana/Pani danych osobowych znajdują się w regulaminie polityki prywatności na stronie : www.cavatinahall.pl.
………………………………………………………………
data, czytelny podpis