PARIS! THE SHOW – THE GREATEST FRENCH SONGS

Fenomenalny musical autorów Piaf The Show, w wykonaniu francuskich gwiazd!

„Paris! The Show” to fenomenalny musical oddający hołd największym francuskim piosenkom lat powojennych, które ukształtowały niezapomniany klimat Paryża. Spektakl przenosi widzów w świat najsłynniejszych paryskich scen muzycznych i kabaretów dzielnicy Montmartre. Młoda amerykanka – Emily, która marzy o tym by zostać gwiazdą, przybywa do Paryża. Na Montmart spotyka Edith, która staje się jej przyjaciółką i powierniczką. Emily zakochuje się w Charlesie, młodym piosenkarzu mieszkającym na Pigalle. Właśnie tak zaczyna się romantyczna historia, która może wydarzyć się tylko w Paryżu!

Musical przygotował i wyreżyserował Gil Marsalla, autor i twórca znakomitego spektaklu „Piaf The Show”, który z wielkim powodzeniem był wystawiany kilkakrotnie w Polsce i w ponad 50 krajach na całym świecie.Gwiazdą „Paris! The Show” jest rewelacyjny Jules Grison wcielający się w role Charlesa Aznavoura. Towarzyszą mu Stephane Impoco i niezwykle utalentowana Joséphine Cosoleto w roli Edith Piaf. 

W programie musicalu usłyszymy 30 najbardziej znanych francuskich piosenek najsłynniejszych artystów sceny francuskiej: Edith Piaf, Charles Aznavour,  Jacques Brel, Maurice Chevalier, Lucienne Boyer, Charles Trenet, Josephine Baker, Yves Montand. Trójce wokalistów towarzyszyć będzie zespół muzyczny i tancerze! Całość dopełni bogata oprawa wizualna i scenografia. Spektakl potrwa 2 godziny i składać się będzie z dwóch części podzielonych 20 minutową przerwą. 

Od chwil premiery „Paris! The Show” było wystawiane na 3 kontynentach! Musical doczekał się wydania płytowego. W Polsce przedstawienie gościło już dwa razy, wyprzedając sale koncertowe
w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie i Poznaniu. Tym razem po raz pierwszy zawita do Rzeszowa, Bielska-Białej i Częstochowy.

O spektaklu napisali:„ Wspaniały! Niezwykły!…’’ – Around The Town

Nadzwyczajna obsada, nadzwyczajny zespół na żywo…’’  – The Standard Times

„…pełen życia i z głębi serca…’’ – Md Theatre Guide

GRZEGORZ TURNAU – TRASA XL

TRASA XL czyli GRZEGORZ TURNAU z Zespołem i specjalnymi GOŚĆMI wracają do najlepszych sal koncertowych w Polsce! W XL czyli 40. rocznicę DEBIUTU legendarny artysta zaprezentuje materiał z NOWEGO ALBUMU oraz wybrane piosenki z dotychczasowych kilkunastu płyt. Zapraszamy na popisowy wieczór, pełen wspomnień i niespodzianek. 

AGA ZARYAN – KONCERT ŚWIĄTECZNY

Twórczość Agi Zaryan to kwintesencja tego, co najlepsze w historii jazzu, to kontynuacja tradycji legendarnych dokonań wokalistek jazzowych. Artystka otuli słuchaczy swoim ciepłym, aksamitnym głosem, tworząc magiczną atmosferę nadchodzących świąt.

Utwory, które usłyszymy na koncecie w większości pochodzą z płyty Zaryan zatytułowanej „What Xmas means to Me”. Aga Zaryan zaprosi publiczność do wspólnego kolędowania. 

Nie zabraknie również niespodzianek muzycznych.

Aga Zaryan to jedna z najważniejszych i najbardziej cenionych wokalistek jazzowych znana ze swojej wyjątkowo ciepłej barwy głosu.

Jako pierwsza polska Artystka wydawała płyty pod szyldem legendarnej wytwórni Blue Note Records z Nowego Jorku. Tym samym artystka dołączyła do takich nazwisk jak: Norah Jones, Nina Simone, Miles Davis czy Bobby McFerrin.

Aga Zaryan jest laureatką najważniejszych nagród w świecie muzycznym, uznana za jedną z najlepszych wokalistek jazzowych w Polsce(kilkunastokrotna zwyciężczyni ankiety Jazz Top – w kategorii wokalistka jazzowa roku magazynu Jazz Forum).

WOJTEK MAZOLEWSKI – TRYP TYCH TRYO | Jazz na dachu

Tryp Tych Tryo to wybitni muzycy, którzy wspólnie stworzyli głęboko refleksyjne kompozycje, odkrywając przed słuchaczami swoje światy, doświadczenia i perspektywy. 


Multiinstrumentalistka Tamar Osborn (UK, Collocutor, Dele Sosimi Afrobeat Orchestra, Sarathy Korwar), perkusista Edward Wakili-Hick (UK, Sons of Kemet, Steam Down, Nok Cultural Ensemble) oraz basista Wojtek Mazolewski (PL, Pink Freud, Wojtek Mazolewski Quintet) zapraszają na muzyczną podróż pełną nieoczekiwanych zwrotów i duchowych doświadczeń!

Tryp Tych Trio nagrał album „Warsaw Conjunction”, który został wydany we współpracy między On The Corner Records (UK) i Lanquidity Records (UK). Prezentuje nagranie improwizowanej sesji z udziałem Tamar Osborn (flet, saksofon barytonowy, sample), Edwarda Wakili-Hicka (perkusja) i Wojtka Mazolewskiego (kontrabas elektryczny i akustyczny). Mazolewski kierował produkcją, wspierany przez członków zespołu.

Płyta została nagrana w Warszawie, po improwizowanym koncercie w klubie Spatif, przy współpracy brytyjskiego Worldwide FM (Gilles Peterson) oraz Instytutu Adama Mickiewicza w ramach inicjatywy „Get Your Jazz Together”. Sesja odbyła się we wrześniu 2020 roku, pomiędzy lockdownami w Wielkiej Brytanii.

Na płycie znajdują się oryginalne kompozycje muzyków, będące interpretacją ich spotkania w ówczesnych, niestandardowych warunkach. Pomysł na sesję nagraniową pojawił się, gdy muzycy zdali sobie sprawę, że stworzą coś ponadczasowego i wyjątkowego.

„Nagrywaliśmy to na wypadek, gdyby pojawiła się jakaś magia – okazało się, że właśnie tak się stało,” mówi Tamar Osborn. „Znaliśmy się z wcześniejszych projektów i wiedzieliśmy, czego mniej więcej możemy od siebie oczekiwać. To nigdy nie miało być całkowitą niespodzianką, ale myślę, że wszyscy byliśmy bardzo otwarci na to, aby sesja poszła w nieoczekiwane i głębokie kierunki…”

IBRAHIM MAALOUF AND THE TRUMPETS OF MICHEL ANGE

Pod względem filozoficznym, historycznym i muzycznym T.O.M.A, czyli „Trumpets of Michel Ange”, to wspaniała przygoda, która przenosi nas do świata, w którym folklor i nowoczesność stają się jednym. Jak zawsze, muzyka Ibrahima zachowuje idealną równowagę pomiędzy wyrafinowaniem i przystępnością, co czyni ją zarówno wymagającą, jak i zachęcającą dla zróżnicowanej publiczności.

„T.O.M.A” to przede wszystkim album mieszany, prawdziwa mieszanka wpływów, w której odświętny i nostalgiczny Wschód wybrzmiewa w unikalny sposób.„T.O.M.A” to także nazwa marki trąbek stworzonej przez Ibrahima we współpracy z francuskimi producentami. To właśnie na tym wyjątkowym instrumencie, wynalezionym ponad pół wieku temu przez jego ojca, Ibrahim gra na scenie i na którym obecnie wychowuje nowe pokolenie trębaczy.

I wreszcie „T.O.M.A” to wielkie święto, które gromadzi pokolenia, amatorów i profesjonalistów, a także gości specjalnych! Dzięki “T.O.M.A” Ibrahim kładzie kamień milowy pod ambitny projekt życiowy, łączący lutnictwo, francuską wyjątkowość kulturową, naukę, albumy i występy na żywo, a przede wszystkim mający na celu zjednoczenie nas wokół wspólnych wartości.

JAN GARBAREK GROUP FEAT. TRILOK GURTU

Jan Garbarek, wybitny saksofonista tenorowy i sopranowy, kompozytor, lider, artysta, który stworzył podwaliny pod estetykę nazywaną dziś jazzem europejskim.

Jego muzyka wyrasta z norweskiego folkloru, jazzu nowoczesnego i muzyki klasycznej – z jednej strony imponuje bogactwem środków i wyrafinowaniem formy, z drugiej pozostaje wyciszona, pełna niedopowiedzeń, przestrzeni, kolorów, niuansów dynamicznych i krystalicznych dźwięków.

Po saksofon tenorowy sięgnął pod wpływem nagrań Coltrane’a, technikę gry na tym instrumencie opanował samodzielnie. Wkrótce odkrył muzykę Alberta Aylera, Pharoaha Sandersa, Archiego Sheppa. Punktem zwrotnym w karierze Garbarka stała się współpraca z wybitnym kompozytorem, band-leaderem i teoretykiem jazzu Georgem Russellem, działającym w Skandynawii pod koniec lat 60. Grając w jego formacjach, Garbarek wykorzystał szansę sprawdzenia się w muzyce Trzeciego Nurtu i free.

W 1970 rozpoczął, trwającą do dziś, współpracę z raczkującą wówczas wytwórnią Manfreda Eichera. Garbarek w znacznym stopniu przyczynił się do wykreowana tego, co krytycy i fani określają mianem „ECM sound” – miękkie pastelowe dźwięki zawieszone w ciszy wyznaczyły nowy standard brzmienia jazzu europejskiego. Pod szyldem tej oficyny Garbarek nagrał dziesiątki albumów jako lider własnych zespołów, partner Gary’ego Peackocka, Teriego Rypdala, Charliego Hadena, Ralpha Townera, Bodo Stensona, Eberharda Webera i wielu innych.

W latach 70. uznanie przyniosły mu albumy zarejestrowane z European Quartet Keitha Jarretta (z Pallem Danielssonem i Jonem Christensenem) – Belonging, My Song czy Personal Mountains uchodzą za szczytowe osiągnięcia obu artystów i niedościgły wzór harmonijnej współpracy wszystkich członków zespołu.

MICHAŁ URBANIAK | ORGANATOR

Szanowni Państwo,

Z przykrością informujemy, że koncert Michała Urbaniaka, zaplanowany w Cavatina Hall, został odwołany.

Zarówno my – Cavatina Hall, jak i sam artysta, bardzo chcieliśmy, aby wydarzenie doszło do skutku. Niestety jego organizator, firma Randan Group Sp. z o.o., nie wywiązała się ze swoich zobowiązań zarówno wobec Cavatina Hall, jak i managementu Michała Urbaniaka, nie pozostawiając nam tym samym wyboru.

Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z odwołaniem koncertu. Jesteśmy głęboko zasmuceni tą sytuacją i w pełni rozumiemy Państwa rozczarowanie. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości zorganizować koncert Michała Urbaniaka w Cavatina Hall, tym razem jako bezpośredni organizator wydarzenia.

W sprawie zwrotu środków za zakupione bilety, uprzejmie prosimy o kontakt bezpośrednio z organizatorem, Randan Group Sp. z o.o., który jest odpowiedzialny za proces zwrotów.

W przypadku zakupu biletów bezpośrednio przez stronę cavatinahall.pl oraz w kasie biletowej Cavatina Hall prosimy o kontakt pod adresem mailowym: kasy@cavatinahall.pl

Dziękujemy za zrozumienie i mamy nadzieję na Państwa obecność podczas naszych przyszłych wydarzeń.

Z poważaniem,

Cavatina Hall
Manager Artysty Michała Urbaniaka

NILS PETTER MOLVÆR & “KHMER”

Nilsa Pettera Molværa trudno określić po ośmiu poprzednich sesjach dla ECM a jego pierwszy albumu jako lidera, raczej nie ułatwią ostatecznej charakterystyki. Sam Molvær nie widzi sprzeczności w swoich różnorodnych przedsięwzięciach, podkreślając, że interesuje go improwizacja we wszystkich jej odsłonach. „Nie dorastałem, grając standardy jazzowe. Zacząłem od elektrycznego Milesa Davisa, gdy miałem 16 lat, i dorastałem wraz z rozwojem Milesa, złożonego od Bitches Brew po Agharta. Nadal to wszystko kocham. Według mnie Khmer jest w pewnym sensie nadal powiązany z tą częścią „tradycji”, jeśli można to tak nazwać, podobnie jak większość muzyki, której słucham przez ostatnią dekadę. 

Muzyka elektryczna i akustyczna były przedmiotem równoległych zainteresowań Molværa (urodzonego w Sula, na północno-zachodnim wybrzeżu Norwegii), odkąd zaczął grać publicznie. Jego łatwość w posługiwaniu się konwencjami współczesnej techniki jazzowej umożliwiła mu grę z Elvinem Jonesem, Georgem Russellem, Garym Peacockiem i większością czołowych skandynawskich improwizatorów, ale też zawsze czuł się w tym świecie jak w domu. A w 1982 roku miałem własny zespół, który grał bardzo energiczny, bardzo mocny rytm w stylu Joe Bowiego/Defunct.

Nils Petter Molvær: trąbka; Eivind Aarset: gitara, Rune Arnesen: perkusja; Audun Erlien bas, gramofony DJ Strangefruit, efekty specjalne Darknorse, dźwięk Kaare Lystad światło Torda Knudsena

EFTERKLANG

Eksperymentalna duńska grupa indie Efterklang rozpoczęła swoją przygodę ponad 20 lat temu – w grudniu 2000 roku, kiedy przyjaciele z dzieciństwa Casper Clausen, Mads Brauer i Rasmus Stolberg niedługo po przeprowadzce do Kopenhagi z małej duńskiej wyspy Als, poznali Rune Mølgaard oraz Thomasa Husmera. Od początku członkowie zespołu podchodzili do swojej muzyki w duchu „Do It Yourself”, zajmując się wszystkimi aspektami komponowania, nagrywania i produkcji w swojej sali prób w Kopenhadze. Połączenie klimatycznego popu i elementów rocka orkiestrowego zapewniło im uznanie, jednak ich kariera nabrała prawdziwego rozpędu, zwłaszcza w Europie, po wydaniu dwóch pierwszych albumów w angielskiej wytwórni Leaf Label.

Album „Piramida” z 2012 roku, nagrany w opuszczonym rosyjskim osiedlu górniczym na odległej norweskiej wyspie, był dla nich pod względem artystycznym i zawodowym punktem zwrotnym. Zainspirował ich do eksperymentowania, czego dowodem jest album „Leaves: The Colour of Falling”z 2015 roku. Następnie ich drogi na chwilę się rozeszły. Podczas przerwy w działalności zespołu, główni członkowie Efterklang założyli nową grupę o nazwie Liima, która wydała dwa albumy w 2016 i 2017 roku, a następnie powrócili do swojego głównego projektu z albumami „Altid Sammen” w 2019 roku i „Windflowers” z 2021 roku. Współpracując z B.O.X. i artystami, z którymi występowali na festiwalu PEOPLE w Berlinie, Efterklang rozpoczęło serię sesji studyjnych w całej Europie.

Ich efektem jest bogaty materiał, z którego trio stworzyło swój piąty album studyjny – wspomniany „Altid Sammen”. Następnie, z powodu pandemii COVID-19, trio było przez długi okres odizolowane, co zmusiło ich do samodzielnego tworzenia szóstego albumu studyjnego. „Windflowers” z 2021 roku pozwolił im ponownie odnowić kontakt ze sobą nawzajem, ale także z naturą, co miało ważny wpływ na jego ostateczny kształt.

PIAF THE SHOW

Po wielkim sukcesie na Broadwayu,w nowojorskiej Carnegie Hall i paryskiej Olympii, ponad 600 koncertach na całym świecie, wspaniały musical ponowie w Polsce!

Wyjątkowe widowisko, przygotowane z okazji 100 rocznicy urodzin jednej z najwybitniejszych francuskich artystek – Edith Piaf.

Dwuczęściowy musical, w całość wykonany w języku francuskim przenosi widzów w niepowtarzalny klimat Paryża i Montmartre z czasów „La Vie En Rose”. Przedstawia życie i twórczość legendarnej paryskiej piosenkarki, od początków jej kariery, aż po największe sukcesy. W programie znalazło się 20 piosenek, w tym najsłynniejsze jak: „La Vie en Rose”, „Hymne a L’Amour”,„La Foule”, „Paris”, „L’Accordéoniste”, „Milord” i legendarnym „Non, Je ne Regrette Rien”.

W rolę Edith Piaf, wciela się francuska wokalista i aktorka Nathalie Lermitte, która wspaniale wykonuje utwory Piaf, podbijając serca jej fanów na całym świecie. Na scenie występuję z 4-osobowy zespołem, w bogatej oprawie wizualne, z niepublikowanymi zdjęciami Edit Piaf w tle.

Od chwili premiery Piaf! The Show obejrzało ponad milion widzów w 50 krajach! Musical wystawiono w najsłynniejszych salach koncertowych na świecie, na czele z nowojorską Carnegie Hall, czy paryską Olympią, wyprzedając je do ostatniego miejsca. Uhonorowany licznymi nagrodami ministra Kultury Francji, doczekał się nie tylko wydawnictwa płytowego i DVD ale również wersji symfonicznej. Musical jest jednym z najbardziej spektakularnych sukcesów francuskiej piosenki na świecie w ostatnich latach. W Polsce gościł już 4 razy, wyprzedając kilkakrotnie sale w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie czy Poznaniu. Tym razem po raz pierwszy zawita do Rzeszowa, Bielska-Białej i Koszalina.

O spektaklu napisali:

Najlepszy spektakl o życiu Edith Piaf, jaki do tej pory stworzono! – Charles Dumont, legendary kompozytor Edith Piaf

Lermitte potrafi cudownie przywołać ducha Edith PiafNew York Times

Lermitte śpiewa, że przechodzą nas ciarki – The Guardian

Prawdziwa ucztaHerald

Wspaniałe!Broadway Blog

Zdumiewająca muzykalnośćNew York Theatre Guide

Trzykrotne owacje na stojąco na Broadwayu  – Timesquare Chronicles

Ona nie tylko jest wielką wokalistką i aktorką, która odgrywa role Piaf…
Ona jest jak Piaf na scenie
– Alain Delon (aktor)